Oroimenaren azala - Jordi Sierra (Aitor Arana itzultzaile)

Irakurketa klubean hautatu ez diren liburuak baina interesgarriak deritxozuen liburuei buruzko gomendioak, iruzkinak, eztabaidak...

Moderadorea: ibon

ismaelbahri
Mezuak: 2
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:49

Re: Oroimenaren azala - Jordi Sierra (Aitor Arana itzultzaile)

MezuaNork ismaelbahri » Mai 14th, '10, 12:39

1. Gustatu zaigu liburu hau? Zergatik?
Bai , ez da txarto egon .Nire ustez polita izan da , eta oso interesgarria.
2. Pasarte bat kopiatuko zenuke gure foro honetara?
"Oroimena, azal asko dauzkan tipula baten modukoa dela esan zidan. Barru-barrukoan egia omen dago, garena, benetan garena, sortzez garen
lekua, jatorria, geure amaren usaina, aitaren aurpegia... Eta esan zidan hazten garenean azal berriak sortzen ditugula, eta bihotz hori estali. Zenbat eta gehiago hazi, orduan eta azal gehiago gehitzen ditugu. Bizitzak azal berriak sortzen ditu, eta batzuetan hain lodiak dira, oroitzapen berrienetatik ere bereizte gaituzte; beraz, urrunenak edo sakonenak..."
3.Zergatik hautatu duzu pasarte hori?
Konparaketa interesgarria iruditu zait.

ArianeG2B
Mezuak: 4
Izena emanda: Api 23rd, '10, 07:53

MezuaNork ArianeG2B » Mai 14th, '10, 13:00

Bai, asko gustatu zait. Oso interesgarria iruditu zait eta uste dut oso ondo islatzen duela hainbat herrialde pobretako egoera.
Uste dut aitak semea saltzen duen pasartea aukeratuko nuela.
Kalilek hirian laguna ezagutzen duen pasartea ere asko gustatu zait.
Uste dut hori egiteko oso bihotz gogorra izan behar dela edo egoera ekonomiko oso larrian egon behar dela gero semeak hainbesteko gorrotoa izateko.
Oso bihotz oneko pertsonak iruditu zaizkidalako bai laguna eta bai maisua bere jakintzak Kalilekin konpartitzen dituelako.

ArianeG2B
Izena emanda: Api 23rd, '10, 07:53

MezuaNork ArianeG2B » Mai 21st, '10, 12:28

Liburua gustatu zait , errealista delako eta Afrikako egoera erakusten du .

Azkeneko pasartea gehien gustatu zaidana izan da ,

Kalil Mtube sorte handia izan duelako bere kideak ez bezala .
MARTINEK EGINDAKOA

julen-rementeria
Mezuak: 7
Izena emanda: Urt 14th, '10, 19:58

MezuaNork julen-rementeria » Mai 28th, '10, 07:49

1-Gustatu zaizu liburua?Zergatik?
Irakurtzeko ez da oso erraza, alde batetik momentu batzuetan astuna egin daitekelako, eta bestetik hizkuntza ere ez delako oso erraza. Asko gustatu zait liburu hau bere gaiarengatik. Nahiko istorio desberdina da ez delako ipuin hau askotan agertzen, eta zoritxarrez, benetan gertatzen diren horietako istorio bat da.Gainera, oso sakon lantzen du gaia, detaile guztiak kontatuz.
julen-rementeria(e)k editatuta azkenengoz Mai 28th, '10, 08:02(e)an, guztira behin editatuta.

julen-rementeria

MezuaNork julen-rementeria » Mai 28th, '10, 07:49

Irakurtzeko ez da oso erraza, alde batetik momentu batzuetan astuna egin daitekelako, eta bestetik hizkuntza ere ez delako oso erraza. Asko gustatu zait liburu hau bere gaiarengatik. Nahiko istorio desberdina da ez delako ipuin hau askotan agertzen, eta zoritxarrez, benetan gertatzen diren horietako istorio bat da.Gainera, oso sakon lantzen du gaia, detaile guztiak kontatuz.

josu-oiarbide
Mezuak: 1
Izena emanda: Urt 14th, '10, 19:09

MezuaNork josu-oiarbide » Mai 28th, '10, 08:00

1-Gustatu zaizu liburu hau?Zergatik?
Niri liburu hau Bilbao-NY-Bilbao baino gehiago gustatu zait eta errezagoa egin zait ulertzeko. Liburu hau tristea iruditu zait umeak nola tratatzen dituztelako. Oroimenaren Azala gure adineko gazteentzat egokia dela iruditzen zait, Bibao-NY-Bilbao ez bezala. Beraz, liburu hau gure adineko edozein pertsonari gomenadatuko nioke.

2-Aukeratu pasarte bat eta esan zergatik.
Nik Kalil Mtube kakao soroko jabeari saltzen dutenean eta jabeak, hies egiten badu lurperatuko duela amenazatzen duen pasartea aukeratzen dut. Pasarte horretan esaten dion ez nuen uste benatan egingo zuela, baina, geroago egiten duenean, oso zigor gogorra iruditzen zait ume batentzat. Errealitatean horrela izango balitzateke, nola edo hala konpondu beharko dela uste dut.

gorkaperez
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:37

MezuaNork gorkaperez » Mai 28th, '10, 08:01

Bai Bilbao New York Bilbao liburua baino hobetu ulertu dudalako eta oso ondo adierazten duelako pobrezia Afrikan.

"Oroimena, azal asko dauzkan tipula baten modukoa dela esan zidan. Barru-barrukoan egia omen dago, garena, benetan garena, sortzez garen
lekua, jatorria, geure amaren usaina, aitaren aurpegia... Eta esan zidan hazten garenean azal berriak sortzen ditugula, eta bihotz hori estali. Zenbat eta gehiago hazi, orduan eta azal gehiago gehitzen ditugu. Bizitzak azal berriak sortzen ditu, eta batzuetan hain lodiak dira, oroitzapen berrienetatik ere bereizte gaituzte; beraz, urrunenak edo sakonenak..."

Komparaketa hori oso ondo adierazita dagoelako

julen-rementeria

MezuaNork julen-rementeria » Eka 11th, '10, 14:18

Liburu hau asko gustatu zait nire gutoko liburua izan da niri asko gustatzen zaizkit honelako liburuak eta niri gehien gustatu zaidan zatia azkeneko zatia izan da dudarik gabe.
(Jon Garaik egina baina nik jarritakoa)

“Bestelako liburuak”(e)ra itzuli

Nor dago konektaturik?

Erabiltzaile Ez dago izena emandako erabiltzailerik Foroan. eta gonbidatu 1 nabigatzen foroan