Bilbao - New York - Bilbao

Irakurketa klubean hautatu ez diren liburuak baina interesgarriak deritxozuen liburuei buruzko gomendioak, iruzkinak, eztabaidak...

Moderadorea: ibon

gorkaazk
Mezuak: 38
Izena emanda: Ira 18th, '09, 05:57
Kontaktua:

Bilbao - New York - Bilbao

MezuaNork gorkaazk » 23rd, '09, 17:31

Gure ikastetxean, besteak beste, liburu hau hautatu dute euskara departamentukoek DBH2n irakurtzeko. Boladan dagoen liburua sari batzuk eskuratuta. Batxilergoko irakasle batek ere liburu bera hautatu du...
Ez dut oraingoz ene iritzia emango liburuari buruz ezta literatura sariei buruz. Foroan hari bat nola zabaltzen den probatzen ari naizelako, ez iritzia ematen ;) .

ismaelbahri
Mezuak: 2
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:49

Re: Bilbao - New York - Bilbao

MezuaNork ismaelbahri » Urt 12th, '10, 18:21

Ez zait bat ere guztatu liburu hau ,zeren eta oso ona dirudi baina bukatzerakoan txasko galanta eramaten duzu.Gehien guztatu zaidan pasartea lehenengoa da ,non-eta hitz egiten dute nola dakiten denzuhaitzen urteak ,eta arrainena. Oso interesgarria iruditzen zait ,eta ze-ozer ikasten dugu.Baina ez zait oso forma ona hauetako liburuak azteko. Pasarte hau liburuko lehen horrietan haurkitu dezakegu.Nik Kirmen Uriberi zertan inspiratua zegoen liburua idazteko momentuan ; familian ,lagunegaz ,filme bat ikusterakoan ......

ariane2b
Izena emanda: Urt 11th, '10, 19:42

MezuaNork ariane2b » Urt 28th, '10, 21:13

1. Gustatu zaizu liburua? Zergatik?
Liburua ez zait asko guztatu ez delako nire ustokoa eta ez dudalako ondo ulertu, haria hartzea kostatu zait.
2. Liburuko zein pasarte aipatuko zenuke? Zergatik?
Liburuko lehenengo kapituluare lehenengo zatia aipatuko nuke oso interesgarria iruditu zaidalako, gauza hori beeria izan da niretzako ez dudalako jakin.
"ARRAINEK eta zuhaitzek elkarren antza dute..... (11.orri.)
.....(12.orri) Galera bokoitza, Uztai ilun bat zakonean."
3. Zer galdetuko zenioke Kirmen Uribe idazleari?
Kirmen Uriberi hauxe galdetuko nioke:
-Noiz hasi zinen idazten?
- Zein izan zen zure lehenengo libuerua?
- Zein da zure idazle gustokoena?
- Zure nobela bat idazteko zein leku gusttzen zaizu?
- Zein motatako liburuak gustatzen zaizu irakurtzea?

jonejuiz
Mezuak: 3
Izena emanda: Ots 2nd, '10, 17:05

MezuaNork jonejuiz » Ots 2nd, '10, 17:53

1-Gustatu zaizu liburua?Zergatik?
Ez zait iruditu txarto dagoenik, gauza nahiko interesgarriak kontatzen dituelako.Hala ere ez dut uzte gure adineko jendearentzat oso egokia denik, gu baino handiagoak direnei gehiago gustatuko zaiela pentzatzen dut.
2-Liburuko zein pasarte aipatuko zenuke? Zergatik?
nik Bastidaren egunerokoa irakurtzen duenean aipatuko nuke,Bastidak gertatzen zitzaizkion gauzak azaltzeko duen era gustatzen zaidalako. Adibidez:93. orr
3-Zer galdetuko zenioke Kirmen Uribe idazleari?
galdera:
Nolatan bururatu zitzaizun zure bizitzan zehar gertatutako pasarteak argitaratzea?

noelia borja 2 B
Izena emanda: Urt 22nd, '10, 08:59

MezuaNork noelia borja 2 B » Ots 5th, '10, 18:59

1.Gustatu zaizu liburua?
Nire liburu hau irakurtzea ez zait batere gustatu bi arrazoirengatik. Lehenengoa honako hau da: Ez dut liburuaren pasarteetako asko ulertu, izan ere, bertan agertzen ziren hainbat gauza ez ditut ulertu. Adibidez, idazleak arrainek eta zuhaitzek antzeko antza dutela esaten duenean ez dakit zer esan nahi duen horrekin. Bigarren arrazoia hau da: ez zait iruditzen "Bilbao-New York-Bilbao" liburua gure adineko gazteentzat aproposa denik.
2. Liburuko zein pasarte hartuko zenuke?Zergatik?
25. orrialdean rockall irlari buruz hitz egiten duenean bitxia iruditu zait ematen duen definizioa wikipediatik aterata dagoela ikustea.
Nik honako galdera hau egingo nioke: Nork animatu zintuen liburu hau idaztera?

gorkaazk
Mezuak: 38
Izena emanda: Ira 18th, '09, 05:57
Kontaktua:

MezuaNork gorkaazk » Ots 11th, '10, 06:46

139. or.

"Pantailako nabigatzaileari begiratu diot. Atlantikoaren mapa bat ageri da bertan. Europa eta Amerika oso-osorik. Eta parabola batek marrazten du hegazkinaren ibilbidea Frankfurtetik atera denetik Bitaniar irlak zeharkatu arte. Oraindik bidearen erdia ere ez dugu egin. Eguna non den ere zehazten du pantailak. Ilunduta datoz gauez dauden herrialdeak eta argitan egun-argitan daudenak. Frankfurtetik atera garenean Europa argitan zegoen eta Estatu Batuetan mendebaldeko kosta ilunetan. Orain Europan itzala ari da zabaltzen eta Pazifikoan argia.

Denborak horrelako lana egiten du. Geure barruan ere, lehen ilunduta zeuden parteak argitu egiten dira bat-batean. Gaztetan ilun zeudenak helduaroan argitu. Gazte zarenean gauza batzuek garrantzi handia dute, garrantzia dute lagunek, garrantzia gauak, garrantzia idealek. Eta bestelako kontu batzuk erabat baztertuta dituzu. Zer direnik ere. Aitatasuna, esate baterako. Erabat ilunetan egon da kontinente hori niretzat orain arte. Baina orain argituz doa, eguna zabaltzen ari da inoiz ikusi gabeko lurralde eder batean. Eta, era berean, beste leku batzuetara gaua ari da heltzen, halabeharrez
".

iratxe2b
Izena emanda: Ots 12th, '10, 08:35

MezuaNork iratxe2b » Ots 12th, '10, 08:51

1.Gustatu zaizu liburua?
Interesgarria iruditu zait,baina,ez zait gustatu,ez dudalako ondo ulertu.Ez dut uste gure adineko pertsonentzako egokia denik.
2. Liburuko zein pasarte hartuko zenuke?Zergatik?
Lehenego pasartea hartuko nuke.Interesgarria iruditu zaidalako.
Hau galdetuko nioke:Nola bururatu zitzaizun liburu hau idaztea?

Leire 2.B
Izena emanda: Urt 10th, '10, 18:41

MezuaNork Leire 2.B » Ots 12th, '10, 08:55

1. Nobela gustatu zaizu? Zergatik?
Ez. Uste dudalako ez dela gure adineko pertsonentzako liburua. Gainera, ez dut oso ondo ulertu.

2. Nobelaren zein pasarte nabarmenduko zenuke? Zergatik?
19. orrialdean: "Ondo gogoan dut zure aita, mutil liraina zen eta langilea" esan zidan Carmen Bastidak Bilboko etxera bisita egin nionean. "Nire bizitzako urterik onenak izan ziren haiek. Niretzat bizitzak ez zuen kezkarik, ez zuen nekerik orduan".

Pasarte hori gustatu zait, bere aitarengan pentsamendu onak adierazten dizkiolako. :D

"Uste duzu liburu hau, gure adineko pertsonentzako dela? Edo nagusiagoentzako? "
Leire 2.B(e)k editatuta azkenengoz Ots 12th, '10, 08:59(e)an, guztira behin editatuta.

andrea2b
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:30

MezuaNork andrea2b » Ots 12th, '10, 08:57

Leire 2.B Idatzita:1. Nobela gustatu zaizu? Zergatik?
Ez. Uste dudalako ez dela gure adineko pertsonentzako liburua. Gainera, ez dut oso ondo ulertu.

2. Nobelaren zein pasarte nabarmenduko zenuke? Zergatik?
19. orrialdean: "Ondo gogoan dut zure aita, mutil liraina zen eta langilea" esan zidan Carmen Bastidak Bilboko etxera bisita egin nionean. "Nire bizitzako urterik onenak izan ziren haiek. Niretzat bizitzak ez zuen kezkarik, ez zuen nekerik orduan".

Pasarte hori gustatu zait, bere aitarengan pentsamendu onak adierazten dizkiolako. :D

"Uste duzu liburu hau, gure adineko pertsonentzako dela? Edo nagusiagoentzako? "

nagore2b
Izena emanda: Ots 12th, '10, 08:29

MezuaNork nagore2b » Ots 12th, '10, 09:01

1. Gustatu zaizu liburua? Zergatik?

Ez zait nobela hau asko gustatu, gure adineko jendearentzat ez dela uste dudalako,baina pasarte batzuk interesgarriak izan direla uste dut ,ez nekizkien gauzak agertzen zirelako.
2. Liburuko zein pasarte aipatuko zenuke? Zergatik?
12orrialdea aipatuko nuke ,aitonari hilabete eskas batzuk geratzen zaizkiola esaten diotenean ,aitonak notizia txarra jakinda ere alde positiboa ikusi nahi dionez bere ama museora eramaten duen momentua ,uste dut gauzei alde ona bilatu behar zaiela.
Nik Kirmen Uriberi galdetuko nioke , liburu honekin hainbat arrakasta izatea espero bazuen ??

“Bestelako liburuak”(e)ra itzuli

Nor dago konektaturik?

Erabiltzaile Ez dago izena emandako erabiltzailerik Foroan. eta gonbidatu 1 nabigatzen foroan