Bilbao - New York - Bilbao

Irakurketa klubean hautatu ez diren liburuak baina interesgarriak deritxozuen liburuei buruzko gomendioak, iruzkinak, eztabaidak...

Moderadorea: ibon

andrea2b
Mezuak: 3
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:30

Re: Bilbao - New York - Bilbao

MezuaNork andrea2b » Ots 14th, '10, 15:39

1. Nobela gustatu zaizu? Zergatik?
Ez zait askorik gustatu,ez dut oso ondo ulertu,liburuaren haria jarraitzea kostatu zait eta gainera uste dut ez dela gure adineko pertsonentzat,zaila delako ulertzeaz.

2. Nobelaren zein pasarte nabarmenduko zenuke? Zergatik?
.54.orriko:"1908KO ITSAS GALERA latz hari buruz aritu zitzaidan hain zuzen ere Izeba Maritxu,Begoñako etxera bisita egin nionean.Esan zuen aitona Canuto eta osaba Ignacio Ondarroako badian bertan ito zirela,eta ez zutela haien gorptzik aurkitu.Kontuan zidan etxekoek gertutik ikusi zutela hondamendian,baina ezin izan zutela ezer egin.Berez gertaeran tragikoa zena are larriago bilakatzen zuen familiakoek ikusi izanak."(lehenengo parrafoa)

.Izugarri arrigarria iruditu zait zelan familiak pasarte tzar hori sufritu dutela,gainera bi pertsona etxekoak eta biak batera eta familiak ondoan "ikusten zelan hiltzen ziren"eta ondoan ezer egin azinean.

3. Zer galdetuko zenioke Kirmen Uribe idazleari?
Kirmen Uriberi hauxe galdetuko nioke:
.zure liburuak idatzi ondoren irakurtzea guzteatzen zaizkizu?
.liburuak idazten dituzunean ordenagailuan idazten dituzu jarraian ala lehenengo eskuz idazten dituzu etz gero ordena gailura pasatzen dituzu?
andrea2b(e)k editatuta azkenengoz Ots 14th, '10, 15:42(e)an, guztira behin editatuta.

julen-rementeria
Mezuak: 7
Izena emanda: Urt 14th, '10, 19:58

MezuaNork julen-rementeria » Ots 23rd, '10, 11:58

Niri liburua ez zait asko gustatu zeren eta ez dut ia ezer ulertu. Hasiera oso arraroa egin zait, arbolen eta arrainen konparazioarekin. Gero liburuaren azkenetik azaltzen du baina nik ulertu gabe jarraitzen dut gainerako gauza skorekin ere zeren eta nik uzte dut ez dela gure adineko gazteak irakurtzeko liburua. kirmeni gai hau nola bururartu zitzaion jakitea gustateko litzaidake. nondik atera duen? nola bururatu zitzaion? etb.

gorkaperez
Mezuak: 4
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:37

MezuaNork gorkaperez » Mar 1st, '10, 20:32

Gorka Perez.
1.Gustatu zaizu liburua?
Niri liburu hau ez dut oso ondo ulertu baina ez zait iruditu oso zaia euskera nibelaren aldetik gure adinarentzat ondo dagoela iruditzen zait.
2. Liburuko zein pasarte hartuko zenuke?Zergatik?
11.orrialdean zelan agertzen den arrainek eta zuhaitzek zerikuzia dutela dauzkaten uztailengatik.
Nik pasarte hau aukeratu dut bitxia iruditzen zaidalako komparaketa ori egitea.
Hau galdetuko nioke: Nola kontzentratzen zara idatzi dituzun liburu hauek guztiak idaztean.

gorkaperez
Izena emanda: Urt 11th, '10, 09:37

MezuaNork gorkaperez » Mar 2nd, '10, 21:26

Gorka2B.
1.Gustatu zaizu liburua?
Niri liburu hau ez dut oso ondo ulertu baina ez zait iruditu oso zaia euskera nibelaren aldetik gure adinarentzat ondo dagoela iruditzen zait.
11.orrialdean zelan agertzen den arrainek eta zuhaitzek zerikuzia dutela dauzkaten uztailengatik.
Nik pasarte hau aukeratu dut bitxia iruditzen zaidalako komparaketa ori egitea.
Hau galdetuko nioke: Nola kontzentratzen zara idatzi dituzun liburu hauek guztiak idaztean.

ArianeG2B
Izena emanda: Api 23rd, '10, 07:53

MezuaNork ArianeG2B » Mai 14th, '10, 12:46

1.Gustatu zaizu liburua?
Ez, ez zait asko gustatu. Irakurtzeko eta ulertzeko oso zaila dela uste dut. Agian, jende nagusiagoarentzat egokiagoa izango da.
Nik euskarak altxor baten antza duela esaten duen pasartea aukeratuko nuke. Oso interesgarria dela uste dut esaten duena.
liburu hau idaztean bere arbasoengandik gertuago sentitu den galdetuko nioke.

ArianeG2B
Izena emanda: Api 23rd, '10, 07:53

MezuaNork ArianeG2B » Mai 21st, '10, 07:57

Martinek eginda.
Bilbao new york bilbao
Niri liburu hau ez zait gustatu , zeren eta ez zait gure adinarako liburu bat iruditzen.Gauza askori buruz hitz egiten duelako.
Liburu honetatik gehien gustatu zaidan pasartea lehenengoa da,arrainarekin eta zuhaitzarekin egiten duen konparasioa
guztatu zaidalako , eta liburu guztiko hobeto ulertu dudana da.

noelia borja 2 B
Mezuak: 3
Izena emanda: Urt 22nd, '10, 08:59

MezuaNork noelia borja 2 B » Eka 5th, '10, 11:52

Kritikaren kritika: Bilbao-New York-Bilbao / Kirmen Uribe / Elkar 2008
Idaztankerak, pentsakerak Iratxe RETOLAZA/ Berria 2009-11-01[size=150]
[/size]

Idazleak testu honen bidez, Kirmen Uriberi emandako sariaren aurkako ikuspuntua adierazten du. Izan ere, bere ustez, idazleak sari hau jasotzean euskal kultura kaltetzen ari da. Hain zuzen ere liburu osoan zehar euskal kultura eta jendearen ikuspegi pobrea erakusten duelako eta saria jasotzearen ondorioz liburu hau kultur eredu bezala har daitekeelako.

Alde batetik, Bilbao- New York- Bilbao liburua egitura konplexuak eta idazkera oso landuak erabiltzen ditu gauzak kontatzerakoan. Honen ondorioz idazlearen mezua ez da ondo ulertzen,ez da irudikatu nahi den euskal kultura argi geratzen eta beraz modu batez kulturaren pobretzea gertatzen da.

Nik orduan, Retolazarekin ados nago, saria jasotzeak ohorea eman arren ez diolako euskal kulturari faborerik egiten. Irakurleek liburuak erakutsi nahi duen kultura antzematen ez badute ez du ezertarako balio.

julen-rementeria
Mezuak: 7
Izena emanda: Urt 14th, '10, 19:58

MezuaNork julen-rementeria » Eka 11th, '10, 14:16

Liburu hau ez zait asko gustatu eta aspergarri samarra izan da.
Kirmen uribek idatzitakoa da eta ez zaizkit kirmen uriberen nobela gehienak gustatzen baina Kirmen Uribek Eapaniako narratiba saria irabazi zuen Baina liburu hau ez da hamairu urtekoentzako liburua.
(Jon Garaik egina baina nik jarritakoa)

“Bestelako liburuak”(e)ra itzuli

Nor dago konektaturik?

Erabiltzaile Ez dago izena emandako erabiltzailerik Foroan. eta gonbidatu 1 nabigatzen foroan